Smart Games Pingwiny na Lodzie
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ilość elementów: 8
Przedział wiekowy: 6+
Wymiary: 240x170x45 mm
Ilość zadań: 80
Ilość graczy: 1
Producent: IUVI Games
Utrzymać się na lodzie to nie taka łatwa sprawa! Trzeba pingwinkom w tym pomóc.
Zadaniem dziecka jest ułożenie wszystkich lodowych platform wraz z pingwinkiem na planszy. Każdy z elementów zmienia swój kształt. Pozmieniaj go tak, aby ułożyć go w odpowiedniej konfiguracji.
Dzięki Smart Games młody gracz doskonale rozwinie swoje zdolności logicznego i analitycznego myślenia. Stopniowo przy kolejnym poziomie trudności będzie rozwijał swoje zdolności manualne. Gry sprawią, że dziecko skupi się na wykonywanym zadaniu i zapewni małym graczom wiele godzin świetnej zabawy!
W ,,Pingwinach na Lodzie" - ,,mroźnej" grze logicznej, dziecko korzystając z dużych i ładnych elementów, zmierzy się z 80 zróżnicowanymi zadaniami. Zasada jest prosta - umieść elementy lodowej układanki na planszy tak, by każdy pingwin znalazł się w odpowiednim miejscu! Mały gracz poprzez zabawę trenuje nieszablonowe podejście do problemu i koncentrację.
A w dodatku w grze są pingwiny, a przecież wszystkie dzieci kochają pingwiny!
Dlaczego dziecko pokocha Smart Games?
- proste zasady - wiele możliwości,
- piękne, kolorowe i solidne wykonanie,
- uczy kreatywności i logicznego myślenia,
- doskonały trening wyobraźni przestrzennej oraz koncentracji,
- uczy nieszablonowego podejścia do problemu.
Zestaw zawiera:
- 5 elementów kry lodowej z pingwinami,
- planszę,
- książeczkę z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami.
Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!
Smart Games
Niesamowite gry logiczne. Większość z tych gier to gry jednoosobowe. Solidnie wykonane bez ryzyka, że po paru rundach ulegną zniszczeniu. Niepowtarzalna estetyka, ogromna ilość zadań, różne poziomy trudności, a przede wszystkim świetna, rozwijająca zabawa!
Dane techniczne
Rodzaj | Gry i puzzle |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.